Вы здесь

Рекомендації щодо подання претензій з якості паперу

Рекомендації щодо подання претензій з якості паперу

Поговоримо про ... рекламації.

Папір - надзвичайно «вразливий» матеріал. То ж, деколи ми стикаємося з ситуацією, коли ви, клієнти, не задоволені якістю паперу.

Найчастіше папір псується підчас перевезення, коли або транспорт недостатньо підготований до перевезення паперу, або ж папір недостатньо добре закріплений в машині.

Таку ситуацію легко дослідити і тому можливо швидко відреагувати. І ми радимо:

  • зафіксувати вигляд пошкодженого паперу в машині (фото, відео);
  • скласти акт невідповідності якості з детальним описом браку та кількості пошкодженого матеріалу;
  • максимально оперативно (одразу після вивантаження) повідомити постачальника про ситуацію і обговорити шляхи відшкодування збитків.

В результаті ми маємо можливість зв’язатися з перевізниками та відповідальними за пакування й завантаження паперу і швидесенько врятувати наклад і терміни друку.

Що робити, коли ви купуєте папір в рулонах, пачках, палетах, який ззовні виглядає ідеально, аж раптом виявляються дефекти на етапі підготовки до друку або ж протягом друку?

Головне правило використання паперу - акліматизація, то ж пам’ятайте, що претензії щодо неякісного друку на неакліматизованому папері зазвичай не задовольняються;

Зберігайте етикетки з рулонів, палет, пачок - згодом вони допоможуть виявити причину браку;

Для подальшого лабораторного аналізу паперу лишіть крім готової продукції з браком ще й незадруковані аркуші;

Якщо при використанні неякісного паперу виявлено пошкодження офсетної гуми - збережіть, будь ласка, кожен пошкоджений комплект. В разі підтвердження браку ви цілком маєте можливість отримати компенсацію вартості гуми від виробника паперу.

Дуже важливо вчасно повідомити про проблему, не зволікати з вирішенням питань, узгодити незрозумілі моменти.

Ми, в свою чергу, завжди раді допомогти, проконсультувати, надати рекомендації щодо подальшої роботи з рекламаціями.

Об'єктивно, існують скарги, які компанія не взмозі прийняти. Наприклад, коли клієнт замовив папір формату 64*90, потім виявив власну помилку, бо насправді потребував паперу 70*100. А в момент заміни на складі виявили, що 64*90 клієнт повертає в порізаному на власний формат вигляді.

А ще рекламації для нас - інколи привід ближче поспілкуватися з вами, виявити ваші потреби й попрацювати над власними стандартами постачання, пакування та доставки. Тому в разі виявлення незрозумілих недоліків паперу - одразу телефонуйте або пишіть Виктория Степаненко v.stepanenko@ias.com.ua.