Ви є тут

Замовлення паперового пакету (крафт пакету)

Як замовити у нас паперовий пакет?

Якщо Ви перший раз вирішили замовити у нас партію паперових пакетів, то це замовлення повинно пройти певні етапи, а саме:

1. Вибір необхідного розміру пакета та паперу, з якого він буде виготовлятися.

  • Якщо Ви точно знаєте, який пакет Вам потрібен, Ви сміливо можете пропустити цей пункт.
  • Якщо Ви ще не визначилися, який пакет Вам потрібен, то наші менеджери допоможуть Вам. Для цього будьте готові відповісти на питання - яка продукція буде фасуватися в пакети, її вага, обсяг, чи буде друк малюнка на пакеті та інш.

2. Розробка й узгодження дизайну макета малюнка на пакеті.

На цьому етапі Ви передаєте нам або файл готового оригінал-макету (технічні вимоги до файлу оригінал-макету можна подивитися тут >>>) або всю інформацію і матеріали, в достатньому обсязі, для розробки нами дизайну оригінал-макету. Це може бути логотип вашої компанії, фірмові кольори, символіка, назва продукції, її властивості, контактні телефони та адреси й інша інформація - все те, що ви хочете розмістити на паперовому пакеті. Розміщення інформації на пакеті - це потужний рекламний інструмент, носій іміджу вашої компанії. Радимо Вам не перевантажувати пакет великим обсягом текстової інформації. Прийнявши до уваги Ваші побажання, наші менеджери запропонують Вам кілька варіантів дизайну паперового пакета.

3.Оформлення договірних відносин на виконання замовлення.

Після узгодження замовлення, перед запуском його в виробництво, ми з Вами підписуємо договірні документи про затвердження оригінал-макету зображення, яке буде нанесено на паперовий пакет і специфікацію до договору, в якій вказується загальна інформація про дизайн і конструкції пакета, терміни виготовлення і постачання, ціна і умови оплати і відвантаження замовлення. Після цього замовлення передається на виробництво для його виконання.

4.Виготовлення замовлення і відвантаження.

В узгоджені терміни ми виготовляємо ваше замовлення і відвантажуємо його Вам. Хочемо зазначити, що у нашого підприємства є можливість доставляти нашим клієнтам в Харкові і області продукцію власним автотранспортом. Для виписки податкових і відвантажувальних документів ви повинні надати нам доручення на отримання замовлення і копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ та виписки з реєстру підприємств та організацій України. Після отримання вами продукції, між нашими підприємствами проводиться звірка розрахунків.

5.Претензії

Ми розглядаємо всі претензії та рекламації особливо ретельно і уважно. Ми дорожимо своєю репутацією і робимо все можливе, щоб замовник був задоволений і звертався до нас ще не один раз.

6.Повторне замовлення.

Якщо Вам сподобалася наша продукція, і ви залишилися задоволені, то є сенс укласти довгостроковий договір між нашими підприємствами. Такий договір дасть вам великі переваги - персональні ціни, гарантовані строки виконання замовлення та індивідуальний підхід. На всіх етапах виготовлення паперових пакетів ми надамо вам допомогу!